Massagepraktijk Gerda Bosma is geopend op doordeweekse dagen. Voor afspraken kunt u contact opnemen met Gerda Bosma op 06 -27 20 15 30 of Sportcentrum De Buurfrou, waar onze praktijk deel van uitmaakt. U kunt bellen tussen 09.00-11.30 uur en 16.00-20.00 uur.
Massagepraktijk Gerda Bosma is een handelsnaam van Hofman-Bosma vof.
De inschrijving bij de Kamer van Koophandel vindt u onder KvK nr. 01083643
Gerda Bosma is Registertherapeut, ingeschreven bij het RBCZ met licentienr 107653R
Gerda Bosma is lid van de Nederlandse Vereniging van Soma Therapeuten, lidnr L3344
(Post-)adres : Middelweg-Oost 34, 9077 SB Vrouwenparochie
Telefoon : 0518 – 40 36 85
ING Bank : NL83INGB0661233170
Btw nummer : 8076.82.263.B.01
Internet : gerdabosma.nl
Bereikbaarheid
Onze praktijk is goed bereikbaar met eigen vervoer en er is ruime parkeergelegenheid.
Met openbaar vervoer zijn wij goed bereikbaar via buslijn 72. Haltes bevinden zich meteen aan de doorgaande weg tegenover ons bedrijfsperceel, op 100 meter lopen vanaf onze praktijk.
Tarieven en vergoeding zorgverzekeraar
Een behandeling bij ons kost 30 euro voor een half uur, 40 euro voor 45 minuten en 50 euro voor een vol uur. Afwijkende behandelingsduur en -tarieven altijd in overleg.
Onze shiatsu- en natuurgeneeskundige behandelingen worden als “alternatieve geneeswijze” gedekt door vrijwel alle aanvullende verzekeringen van uw zorgverzekeraar. Raadpleeg uw gegevens en polisvoorwaarden van uw zorgverzekering om te kijken hoe u verzekerd bent. Of kijk voor meer informatie op https://www.zorgwijzer.nl/vergoeding/alternatieve-geneeswijzen
Privacyverklaring massagepraktijk Gerda Bosma
In het kader van onze dienstverlening verwerken wij uw persoonsgegevens. Wij hebben een privacyverklaring opgesteld om u te informeren over hoe wij met uw persoonsgegevens omgaan. Deze verklaring kunt u in onze praktijk lezen/opvragen.
Klacht- en tuchtrecht
Als Registertherapeut is Gerda Bosma ingeschreven in het TCZ/RBCZ register, waar het tuchtrecht georganiseerd is.
In geval van een klacht, kunt u de hieronder beschreven stappen ondernemen:
1.Neem contact op met mij, en leg het probleem voor. We kunnen dan samen kijken voor een oplossing.
2.Indien een dergelijk gesprek niet het gewenste resultaat heeft, kunt contact opnemen met het RBCZ. Een onafhankelijke klachtenfunctionaris zal u begeleiden in dit proces.
3.Indien ook de klachtenfunctionaris niet heeft geleidt tot het door u gewenste resultaat, dan is er de mogelijkheid van een geschillencommissie. Een klachtenfunctionaris kan u daarbij helpen.
Tevens kunt u voor aanvullende en actuele informatie terecht op onze facebookpagina.